مقالات تخصصی, مقالات مکانیزاسیون

دستگاه چند کاره SKN GJD330 چه کاربردهایی دارد؟

همواره استفاده از چند دستگاه در قالب یک دستگاه راحتی کار را افزایش می دهد. لذا اگر شرایط زیر در محیط برایتان به وجود آمده است خرید این دستگاه توصیه می گردد. در ادامه به شرح این شرایط می پردازیم. دستگاهی که معرفی میگردد دستگاه چندکاره SKN GJD330 می باشد. در این بخش به این موضوع می پردازیم که دستگاه چند کاره SKN GJD330 چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه چند کاره SKN GJD330 چه کاربردهایی دارد؟

این دستگاه کجا پیشنهاد می شود؟

اگر فضای زیادی برای نگهداری انواع دستگاه های باغبانی ندارید و تنوع عملیات‌های باغبانی و باغداری، خرید انواع تجهیزات را برایتان الزام‌آور ساخته است. خرید یک دستگاه چند منظوره باغبانی نظیر دستگاه GJD330 را به شما توصیه می‌کنیم.

طراحی دستگاه چند منظوره SKN به چه صورت می باشد؟

طراحی دستگاه چندکاره SKN به گونه ای می باشد که قابلیت نصب تمام الحاقیات را دارد. در واقع موتور دستگاه به گونه ای طراحی شده است که توان لازم جهت راه اندازی و استفاده تمامی الحاقیات را دارد. یکی از مهمترین موارد مهم در موتور علف زن ها توان خروجی مناسب می باشد. در صورتی که توان خروجی درست نباشد بسیاری از الحاقیات کارکرد درستی نخواهند داشت. این دستگاه مناسب برای اتصال انواع هدهای نخ و تیغه، شمشادزنی، اره، کولتیواتوری، دمنده و غیره است. با استفاده از این الحاقیات اجرای انواع عملیات علفتراشی، هرس و خاک هم‌زنی، جمع کردن برگ‌ها و غیره را تنها با یک واحد تامین توان موتوری میسر میسازد.

دستگاه چند منظوره SKN GJ330 | علف زن چندکاره SKN

(۱)

اتمام موجودی

۸,۳۳۰,۰۰۰ تومان۱۱,۹۲۰,۰۰۰ تومانعدد

صفحه ی رسمی اینستاگرام مجموعه ی بزرگ کشاورزان کالا  کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید